Σήμερα Τρίτη 06-02-24 οι μαθητές/τριές της Ά Τάξης επισκευθηκαν, στα πλαίσια διδακτικής επίσκεψης, το μουσείο προσφυγικού ελληνισμού στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στις συνοδούς καθηγήτριες Σ.Ζερβού, Στ. Γιαννοπούλου και Χ. Ντάφη.

































