Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, σας ενημερώνουμε οτι την Παρασκευή 07-03-2025 στο σχολείο μας και απο ώρα 12:00 έως 14:00 διεξήχθη ο πανελλήνιος διαγωνισμός Φυσικής ¨Αριστοτέλης 2025″. Το σχολείο μας υπό την καθοδήγηση του καθηγητή Φυσικής κ. Κιοσέ Γ. συμμετείχε στο διαγωνισμό με τους μαθητές της Α’ Τάξης Ορφανίδη Θ., Τερζάκη Μ., Τσακίρη Σ., Μέτα Μ., τους μαθητές της Β’ Τάξης Τσακίρη Ο., Ψωμά Μ., και τον μαθητή της Γ’ Τάξης Περδίκη Χ.
ΣΥγχαρητήρια σε όλους για την συμμετοχή και ευχόμαστε καλά αποτελέσματα.