Την Παρασκευή 17-11-2023, ημέρα μνήμης της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, στο σχολείο θα παραγματοποιηθεί σχετική γιορτή. Τα λεωφορεία μεταφοράς των μαθητών/τριων θα ξεκινήσουν από τους προορισμούς τους στις 08:30 ώστε να είναι στο χώρο του σχολείου στις 09:00. Αντίστοιχα η αποχώρηση-επιστροφή θα ξεκινήσει στις 11:00.